وتازه زمان پیامبر (ص) جوان ها جذب حق می شدند و میوه های د
وتازه زمان پیامبر (ص) جوان ها جذب حق می شدند و میوه های درخت مخلوقیت لااقل انسانیت عبارتند از صلح و راستگویی و وفاداری و محبت و صبوری و لبخند و کمک کردن و نیت خیر و دوستی با مخلوقات و میانگی درتساهل و پرهیز ازکینه (جزء درمقابل دشمن خونین) و . . . نشان آن (تظاهر نبودن آن) آزادگی است می باشد. و تازه اینکه دشمن خونین تا با رفتار و کلامش از نشان تقوا اثبات نشود مثل بقیه اکثر مردم خوبی بی کینه درحقش می شود می باشد. (و تازه دانسته دشمن خونین یا معدودلله قطعا منفورتر از رئیس جمهور آمریکا و آمریکا و شیطان بزرگ می باشد) و تازه باطل اندیشان معدودلله اند که هرگز رحمت به معنا نمی فهمند و بدانید که ما حق اندیشیم چون این کتاب به معنای حقیقی ریشه ای گرفته است نه معنا نه حقیقی نه حق نه اندیشه بلکه معنای حقیقی و حق اندیشه می باشد و تازه قلب معنای شان انسانی است و تازه نیمی از دین تدبیر است می باشد و تازه اگر از خاصیت تدبیر بگویم کم است اصلا این کتاب تدبیر اسلام ناب حقیقت است و کسی که براین کتاب منظور مطالبش مسلط شود می تواند تدبیر کند زندگی را و خود را و رابطه ی بین خود و خدا خویش و اوامرش را وچنین است که تدبیر حقیقی بسیار باارزش است و گوهربار است می باشد و امید است که نیروی پایداری و استقامت حضور می دهد پس همین است که امید بعد ازحقیقت تدبیر لازم است می باشد و تازه اینکه دانسته همانا اکثر انرژی جهان درخاورمیانه است این که آمریکا مشغول خاورمیانه شده است می باشد و دراین شکی نیست که آمریکا شیطان بزرگ است اما دانسته معدودلله یا استحمارگران جهانی و استثمارگران جهانی ابلیس است می باشد. و تازه اینکه خداوند دائم امید دارد و ناامید نمی شود و خداوند تدبیرگر است و مدبر عالم است می باشد. و تازه نسبت به بدترین انسان و مخلوق هم تقوا داشته باشید چون بی تقوایی ستم می آورد و جواب عدالت با ستم کردن نیست و تازه تقوا چیزی است که اگر داشته باشید همانا دشمن خدا هم ازشما خوشش می آید چه برسد بقیه مردم وتازه طوری نیست با عدالت برخورد کنید و متهم به ستم بشوید (گذر کنید) اما طوری است ستم بکنید نامش را عدالت بگذارید و تازه حرف را باید داشت چون تبلیغ باوری دین است و عمل را باید داشت چون برکت دین است می باشد. و تازه اینکه علم و تکنولوژی پُس مدرن و فراتر از آن داشته باشید و بدانید که روزی کره زمین یک ابر رایانه می شود و خدایا برکات علم و تکنولوژی را برمسلمانان بفرست و آنان را درمقام علمی اول کن می باشد. و تازه دنبال بی مرگی انسان تا قیامت باشید اما میل به آن نداشته باشید چون خدمت به بشریت است اما دنیایی است می باشد و بدانید چون قیامت بیاید بی مرگی هم می میرد و آنقدر درعلوم تجربی و طبیعی نترسید که حتی تجربات دینی را نقض کنید چون با آمدن ظهور و قیامت خود نقض نقض شده و تجربات دینی برقرار میشود و دیگر مثالی نزدیک تر ازاین که بی مرگی با آمدن قیامت می میرد پس باید دست و بال علوم طبیعی و تجربی باز باشد فقط۱۰سنت(الهی که انسان موظف است آنان)را درباور نگه دارد دربقیه اکثر موارد تغییر و تحول بیاورد می باشد و چنین است که می تواند به اعتماد به خدا و یاعلی بگوید و راهی علم و تکنولوژی پیشتاز شوند حتی اگر تجربیات دین را درموقع زمانی نقض کند اما بداند درکل یا دست آخر نقض نمیشود چون علوم طبیعی و تجربی استقرایی اند اگر همانا مطابقت پیدا کرد چه بهتر اما نکرد باز پیش ببرید می باشد. آرزوی من این است که من اگر شد امام عصر (عج) و عدل الهی را ببینم دلیل عمر طولانی تا قیامت که می خواهم همین است وگرنه میل به عمر طولانی به خودی خود هیچ ارزشی ندارد و تازه چه کسی در دها سال پیش تصور میکرد اکنون به چنین تکنولوژی برسیم بی شک چندین دها سال بعد به چنین تکنولوژی می رسیم می باشد و نه فقط علم درحال افزایش است سرعت علم نیز درحال افزایش است می باشد و همین است که به چیزی می رسیم که باور درعین آن نمی شد و تازه خداوند انسان را از انقراض تا قیامت یا نابودی دنیا که فراتر از کیهانی است نگه می دارد نه فقط نگه می دارد انسان نیز خود را نگه می دارد و باید نگه دارد و همین است که تا وقتی که علم انسان تمام دنیا را اشغال نکند قیامت نخواهد آمد و این زمین تا قیامت باقی می ماند و باید باقی بماند و تازه نابودی خورشید همزمان با نابودی فراکیهانی براساس آیات است پس تقریبا (نه دقیقا چون دقیقا آن را خدا می داند) قیامت شش میلیارد سال دیگر است و انرژی تجدید پذیر و ابرریانه شدن زمین همانا زمین را جاودانه تا قیامت می کند باشد. و چون قبل از اینکه قیامت برپا شود ظهور رخ خواهد داد این حتمی است حتی شده آن موقع آنقدر کشیده می شود تا همه کره زمین را فتح کند و عدالت را برقرار کند و تا حضرت مهدی (عج) ظهور نکند قیامت برپا نمی شود چنین است که مست
۶۶.۷k
۰۶ شهریور ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.