حدیث مهدوی
#حدیث_مهدوی
#نرم_افزار_جامع_مهدویت
کلام امام زمان
ولولا ما عندنا من محبّة صلاحکم ورحمتکم والإشفاق علیکم لکنّا عن مخاطبتکم فی شغل
ای شیعه ما
و اگر محبت به شما نداشتیم و صلاح شما را نمیدیدیم، و بخاطر ترحم و شفقت بر شما نبود، گفتگوی با شما را ترک میگفتیم.
منابع:الغیبة (للطوسی)/ کتاب الغیبة للحجة / النص / 286 / 4 - فصل بعض معجزات الإمام المهدی ع و ما ظهر من جهته ع من التوقیعات علی یدی سفرائهالإحتجاج علی أهل اللجاج (للطبرسی) / ج 2 / 467 / احتجاج الحجة القائم المنتظر المهدی صاحب الزمان صلوات الله علیه و علی آبائه الطاهرین ..... ص : 461الإحتجاج علی أهل اللجاج (للطبرسی) / ترجمه و شرح غفاری / ج 4 / 286 / جواب امام مهدی ع از نامه شیعیان بحضرتش در امر خلف امام حسن عسکری ع ..... ص : 284بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 53 / 179 / باب 31 ما خرج من توقیعاته ع ..... ص : 150 دانسته شود عشق با پشتوانه ی ملاک حقیقت رستگاری بیشتری برای مسلمان می باشد و بالاتر از ملاک تنها می باشد اما هم درعین حال ابلیس همان عشق بدون پشتوانه ی ملاک است و آگاهان دراهل عین هرکیشی موجود است اما درملاک هرعشقی هست اما با یک دین و آیین می باشد من فقط برای تبلیغ دین مبین اسلام ناب محمدی آدم انسان نبودی هیچ اشکالی نیست که دجال همان انسانیت بدون پشتوانه ی ملاک است و قانون برای اهل عین محدود ساز است برای اهل معنا والا می باشد و فکر پنهان از فکر نیازی به مدارا کردن از نداشتن نیست چون طرف می تواند دنبال حقیقت جویی باشد و از معنی کردن کلمه ی حقیقت تا اکتفا (مرز کف ملاک) ادامه دهد که دروسعت تکلیف قابل یافتن برایش می باشد همانا همین که هم بدست نیاورد محکوم می باشد.
تازه استعاره و تمثیل زده نمی شود واقعا صداقت قلبی بدون پشتوانه ملاک ابلیس می باشد و خصلت ابلیس ها دارند تنها کسانی به این باور دارند که فقط بین خود خود و خود دیگران حساب باز نکرده و بین خود ملاک هم حسابی دارند که همانا دانسته شود درعین به خصوص فهم و آگاهی و درون فهمی عینی نمی تواند من دیگری باشم من خودم هستم اما درملاک دیگری که متعلق به ملاک مانند او بتوانم باشم به خصوص نائب امام عصر را بتوان خودش شده شود اما جالب است همانا شعار خودت باش رنگین قبل از ظهور محسوب نمی شود اما کسی که از پشتوانه ی ملاک از روی ثابت بحث می کند شعار رنگین ده محسوب می شود درواقع شیعه آن نیست که پیرو حضرت علی باشد شیعه آن است که پشتوانه ی ملاک داشته باشد یعنی اینکه نه تنها پیرو حضرت علی باشد بلکه روند اثبات آن معنی کردن حقیقت باشد به طوری که او را وادار به مقبولیت علامه و رهبری بکند که دانسته با پشتوانه ملاک باش هرچه که می خواهی باش همانا دانسته بشود که دشمن روی ثابت کسی است که پشتوانه ی ملاک نداشته باشد همان دشمن صریح خداوند است عشق کثیف ترین خلقت است که اهل فهم درعین یا مسلط شدگان به عین همانا نه اهل فهم درفهم یا باور داران ملاک به آن باور دارند وقتی پشتوانه ملاک نداشته باشند درواقع بدون پشتوانه ی ملاک عشق داشتن همان دروغ گفتن به خدا و معصومین با راست بودن به خود و راست بودن به دیگران می باشد که هرکسی به این موجوداتی که از پسترین مخلوقات هستند که خداوند بدتر از آنان را خلق نکرده است که خود خواستند که چنین شوند و خداوند هم حس فاعلش شر گذاشته پس درکمیت فراونی شر بیشتر ازخیر قبل از ظهور به خصوص آخرالزمان موجود است پس این موجودیت هست که از الزام و مازوم باشند که پشتوانه ی ملاک ندارند و عشق را تداخل درملاک و برابر ویا بالاترش بدانند اینان شیطان و پیروانش بوده که به حتم فلسفه ی پیچیده که عقلانی درملاک انسانی نمی باشد برآنان برابری دارد که درعین جدایی آنان از زمین تا آسمان بوده و همین میشود هم معنای باطل اصلی یا باطل مفهومی که صداقت قلبی بدون پشتوانه ی ملاک دارد با متضادش درعین یک معنا را داشته پس هردو چه فلسفه ی پچیده چه عشق یک معنا را داشته اما درعقلانیت درملاک انسانی هردو یک قماش و یک معنا به باطل و غیرعقلانی بوده و از سر تا پای وجود باطل هستند اینان تمام وجودشان کفر است نه فقط تظاهر به کفر می کنند هرچند آنقدر پچیده شوند که درمقابل پشتوانه ی ملاک از تظاهر بازی که خودشان هم خبر ندارند بگویند اگر شما پشتوانه های ملاک چنین باشید من بهتر است همان کفر باشم درحالی که نیازی نیست باشید خودتان سر تا پای وجودتان تماما کفر بدون غیرواقع است پس راحت باشید که لباس هایتان به دردتان نمی خورد همانا شما باید درعین مربوط به ملاک که ملاک مربوط به آن نیست مگر برای اهل عین بلکه عین برده و بنده و تابع آن باشد حساب ملاک داشته است هم دانسته درآن هم روی ثابت داشته هم اینکه درعین متعلق به ملاک به عینش چهارچوب معنایی حقیقت تا کف مرز ملاک داشته باشد و بیش وک
#نرم_افزار_جامع_مهدویت
کلام امام زمان
ولولا ما عندنا من محبّة صلاحکم ورحمتکم والإشفاق علیکم لکنّا عن مخاطبتکم فی شغل
ای شیعه ما
و اگر محبت به شما نداشتیم و صلاح شما را نمیدیدیم، و بخاطر ترحم و شفقت بر شما نبود، گفتگوی با شما را ترک میگفتیم.
منابع:الغیبة (للطوسی)/ کتاب الغیبة للحجة / النص / 286 / 4 - فصل بعض معجزات الإمام المهدی ع و ما ظهر من جهته ع من التوقیعات علی یدی سفرائهالإحتجاج علی أهل اللجاج (للطبرسی) / ج 2 / 467 / احتجاج الحجة القائم المنتظر المهدی صاحب الزمان صلوات الله علیه و علی آبائه الطاهرین ..... ص : 461الإحتجاج علی أهل اللجاج (للطبرسی) / ترجمه و شرح غفاری / ج 4 / 286 / جواب امام مهدی ع از نامه شیعیان بحضرتش در امر خلف امام حسن عسکری ع ..... ص : 284بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 53 / 179 / باب 31 ما خرج من توقیعاته ع ..... ص : 150 دانسته شود عشق با پشتوانه ی ملاک حقیقت رستگاری بیشتری برای مسلمان می باشد و بالاتر از ملاک تنها می باشد اما هم درعین حال ابلیس همان عشق بدون پشتوانه ی ملاک است و آگاهان دراهل عین هرکیشی موجود است اما درملاک هرعشقی هست اما با یک دین و آیین می باشد من فقط برای تبلیغ دین مبین اسلام ناب محمدی آدم انسان نبودی هیچ اشکالی نیست که دجال همان انسانیت بدون پشتوانه ی ملاک است و قانون برای اهل عین محدود ساز است برای اهل معنا والا می باشد و فکر پنهان از فکر نیازی به مدارا کردن از نداشتن نیست چون طرف می تواند دنبال حقیقت جویی باشد و از معنی کردن کلمه ی حقیقت تا اکتفا (مرز کف ملاک) ادامه دهد که دروسعت تکلیف قابل یافتن برایش می باشد همانا همین که هم بدست نیاورد محکوم می باشد.
تازه استعاره و تمثیل زده نمی شود واقعا صداقت قلبی بدون پشتوانه ملاک ابلیس می باشد و خصلت ابلیس ها دارند تنها کسانی به این باور دارند که فقط بین خود خود و خود دیگران حساب باز نکرده و بین خود ملاک هم حسابی دارند که همانا دانسته شود درعین به خصوص فهم و آگاهی و درون فهمی عینی نمی تواند من دیگری باشم من خودم هستم اما درملاک دیگری که متعلق به ملاک مانند او بتوانم باشم به خصوص نائب امام عصر را بتوان خودش شده شود اما جالب است همانا شعار خودت باش رنگین قبل از ظهور محسوب نمی شود اما کسی که از پشتوانه ی ملاک از روی ثابت بحث می کند شعار رنگین ده محسوب می شود درواقع شیعه آن نیست که پیرو حضرت علی باشد شیعه آن است که پشتوانه ی ملاک داشته باشد یعنی اینکه نه تنها پیرو حضرت علی باشد بلکه روند اثبات آن معنی کردن حقیقت باشد به طوری که او را وادار به مقبولیت علامه و رهبری بکند که دانسته با پشتوانه ملاک باش هرچه که می خواهی باش همانا دانسته بشود که دشمن روی ثابت کسی است که پشتوانه ی ملاک نداشته باشد همان دشمن صریح خداوند است عشق کثیف ترین خلقت است که اهل فهم درعین یا مسلط شدگان به عین همانا نه اهل فهم درفهم یا باور داران ملاک به آن باور دارند وقتی پشتوانه ملاک نداشته باشند درواقع بدون پشتوانه ی ملاک عشق داشتن همان دروغ گفتن به خدا و معصومین با راست بودن به خود و راست بودن به دیگران می باشد که هرکسی به این موجوداتی که از پسترین مخلوقات هستند که خداوند بدتر از آنان را خلق نکرده است که خود خواستند که چنین شوند و خداوند هم حس فاعلش شر گذاشته پس درکمیت فراونی شر بیشتر ازخیر قبل از ظهور به خصوص آخرالزمان موجود است پس این موجودیت هست که از الزام و مازوم باشند که پشتوانه ی ملاک ندارند و عشق را تداخل درملاک و برابر ویا بالاترش بدانند اینان شیطان و پیروانش بوده که به حتم فلسفه ی پیچیده که عقلانی درملاک انسانی نمی باشد برآنان برابری دارد که درعین جدایی آنان از زمین تا آسمان بوده و همین میشود هم معنای باطل اصلی یا باطل مفهومی که صداقت قلبی بدون پشتوانه ی ملاک دارد با متضادش درعین یک معنا را داشته پس هردو چه فلسفه ی پچیده چه عشق یک معنا را داشته اما درعقلانیت درملاک انسانی هردو یک قماش و یک معنا به باطل و غیرعقلانی بوده و از سر تا پای وجود باطل هستند اینان تمام وجودشان کفر است نه فقط تظاهر به کفر می کنند هرچند آنقدر پچیده شوند که درمقابل پشتوانه ی ملاک از تظاهر بازی که خودشان هم خبر ندارند بگویند اگر شما پشتوانه های ملاک چنین باشید من بهتر است همان کفر باشم درحالی که نیازی نیست باشید خودتان سر تا پای وجودتان تماما کفر بدون غیرواقع است پس راحت باشید که لباس هایتان به دردتان نمی خورد همانا شما باید درعین مربوط به ملاک که ملاک مربوط به آن نیست مگر برای اهل عین بلکه عین برده و بنده و تابع آن باشد حساب ملاک داشته است هم دانسته درآن هم روی ثابت داشته هم اینکه درعین متعلق به ملاک به عینش چهارچوب معنایی حقیقت تا کف مرز ملاک داشته باشد و بیش وک
۳۷.۱k
۲۵ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.