بلا منازع (ای که تزویر و عیب راه ندارد) حقیقی (که مربوط ب
بلا منازع (ای که تزویر و عیب راه ندارد) حقیقی (که مربوط به آن است که انسان مربوط به آن باشد) حسن فاعلی یا عین هرچه شک بگذارید روی ثابت باز به خاطر رویی که از ثابت دارد باز آن راه درآن نمی گذارد یعنی خدا%...فقط هر ذره ای غیر به رویش آمد فقط موجودیت رویی که از ثابت دارد خواه یا ناخواه منع را درحقیقت می داردمی باشد.
۵۷۷
۰۱ بهمن ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.