حدیث مهدوی
#حدیث_مهدوی
#نرم_افزار_جامع_مهدویت
پیامبر اکرم
الا انه لا غالب له و لا منصور علیه .
آگاه باشید که احدی بر مهدی (عج) چیره نیست و کسی او را شکست ندهد .
بحارالانوار/ ج37/ ص213
تازه هشدار و آگاه و هوشیار باشید که هرکسی را ببخشید بدی را کمتر کنید ابلیس را ببخشید نه تنها بدی را چندین برابر کنید که هیچ بلکه خود بخشیدنتان را هم می کشید.
بهانه به معنا غلط بودن آنچیز نیست می تواند صحیح باشد اما ارجعیت مسئله ای که مسئله ی دیگر دربرابر ناچیز شود همچون غیرملاک دربرابرملاک همانا بهانه محسوب می شود.
تازه دانسته شود که ملاک و علم مبنایی آنقدر از کیفی مهم و گسترده است اخلاق و علم حضوری و نیاز مطالعه داشتن دربرابرش ناچیز می شود تمام علم انقلابی رهبری و علامه هم بشود حقانیت اینان را از معنایی کردن حقیقت نباشد حداقلترین بهتر همیشه درتکلیف می باشند که طی شود یا اگر کتبی برایش هست به خصوص الزام درتکلیف اگر امتداد تا آخر امتداد فکر کرده باشد تا آخر کف نگرش نزدیک که هم همه ی آن تصدیق حضور دراین کتاب است با خواندن مسلط دانایی یا یافته و محصولش را هم ثابت هم سیاریش بشوند.
دانسته هم شود باید بدانید که درتکلیف بتوانید با ملاک جزء ملاک نداشته باشید اما درمسائل دیگر که دربعدی است باید بتوانید درحالی که توجه عملی به خودتان است به همراهش به فکر دیگران باشید درحالی دنبال عقل معاش خودتان هم درعمل هستید همراهش دنبال عقل مردمی درفکرتان باشید و درحالی که عملتان مربوط به خودتان است قلبتان به مردم و دیگران باشد و . . . میباشد که چنین باشید توسعه میابید.
تفاوت حضرت محمد با حضرت عیسی همان تفاوت حضرت مهدی با امام حسین می باشد یعنی حکمت معنویت مشترک به علاوه حکمت جسمی سالم در حضرت محمد و حضرت مهدی می باشدو همین ماندن بر ملاک و هم نیز پیش نبردن آن همانا تخلف کلی نیست اما تخلف جزئی همانا می باشد پس همین است که درملاک نباید ماند و هم باید پیش رفت هرچند درعین با عمل حساب ملاک اندازه ای ازملاک بشود که بسیار هم بشود باید که ازحقیقت به واقع بینی می باشد.
#حدیث_مهدوی
#نرم_افزار_جامع_مهدویت
کلام امام زمان
ولولا ما عندنا من محبّة صلاحکم ورحمتکم والإشفاق علیکم لکنّا عن مخاطبتکم فی شغل
ای شیعه ما
و اگر محبت به شما نداشتیم و صلاح شما را نمیدیدیم، و بخاطر ترحم و شفقت بر شما نبود، گفتگوی با شما را ترک میگفتیم.
منابع:الغیبة (للطوسی)/ کتاب الغیبة للحجة / النص / 286 / 4 - فصل بعض معجزات الإمام المهدی ع و ما ظهر من جهته ع من التوقیعات علی یدی سفرائهالإحتجاج علی أهل اللجاج (للطبرسی) / ج 2 / 467 / احتجاج الحجة القائم المنتظر المهدی صاحب الزمان صلوات الله علیه و علی آبائه الطاهرین ..... ص : 461الإحتجاج علی أهل اللجاج (للطبرسی) / ترجمه و شرح غفاری / ج 4 / 286 / جواب امام مهدی ع از نامه شیعیان بحضرتش در امر خلف امام حسن عسکری ع ..... ص : 284بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 53 / 179 / باب 31 ما خرج من توقیعاته ع ..... ص : 150ابلیس همان عشق بدون پشتوانه ی ملاک است و آگاهان دراهل عین هرکیشی موجود است اما درملاک هرعشقی هست اما با یک دین و آیین می باشد من فقط برای تبلیغ دین مبین اسلام ناب محمدی آدم انسان نبودی هیچ اشکالی نیست دجال همان انسانیت بدون پشتوانه ی ملاک است و قانون برای اهل عین محدود ساز است برای اهل معنا والا می باشد و فکر پنهان از فکر نیازی به مدارا کردن از نداشتن نیست چون طرف می تواند دنبال حقیقت جویی باشد و از معنی کردن کلمه ی حقیقت تا اکتفا (مرز کف ملاک) ادامه دهد که دروسعت تکلیف قابل یافتن برایش می باشد همانا همین که هم بدست نیاورد محکوم می باشد.
تازه استعاره و تمثیل زده نمی شود واقعا صداقت قلبی بدون پشتوانه ملاک ابلیس می باشد و خصلت ابلیس ها دارند تنها کسانی به این باور دارند که فقط بین خود خود و خود دیگران حساب باز نکرده و بین خود ملاک هم حسابی دارند که همانا دانسته شود درعین به خصوص فهم و آگاهی و درون فهمی عینی نمی تواند من دیگری باشم من خودم هستم اما درملاک دیگری که متعلق به ملاک مانند او بتوانم باشم به خصوص نائب امام عصر را بتوان خودش شده شود اما جالب است همانا شعار خودت باش رنگین قبل از ظهور محسوب نمی شود اما کسی که از پشتوانه ی ملاک از روی ثابت بحث می کند شعار رنگین ده محسوب می شود درواقع شیعه آن نیست که پیرو حضرت علی باشد شیعه آن است که پشتوانه ی ملاک داشته باشد یعنی اینکه نه تنها پیرو حضرت علی باشد بلکه روند اثبات آن معنی کردن حقیقت باشد به طوری که او را وادار به مقبولیت علامه و رهبری بکند که دانسته با پشتوانه ملاک باش هرچه که می خواهی باش همانا دانسته بشود که دشمن روی ثابت کسی است که پشتوانه ی ملاک نداشته باشد همان دشمن صریح خداوند است عشق کثیف ترین خلقت است ک
#نرم_افزار_جامع_مهدویت
پیامبر اکرم
الا انه لا غالب له و لا منصور علیه .
آگاه باشید که احدی بر مهدی (عج) چیره نیست و کسی او را شکست ندهد .
بحارالانوار/ ج37/ ص213
تازه هشدار و آگاه و هوشیار باشید که هرکسی را ببخشید بدی را کمتر کنید ابلیس را ببخشید نه تنها بدی را چندین برابر کنید که هیچ بلکه خود بخشیدنتان را هم می کشید.
بهانه به معنا غلط بودن آنچیز نیست می تواند صحیح باشد اما ارجعیت مسئله ای که مسئله ی دیگر دربرابر ناچیز شود همچون غیرملاک دربرابرملاک همانا بهانه محسوب می شود.
تازه دانسته شود که ملاک و علم مبنایی آنقدر از کیفی مهم و گسترده است اخلاق و علم حضوری و نیاز مطالعه داشتن دربرابرش ناچیز می شود تمام علم انقلابی رهبری و علامه هم بشود حقانیت اینان را از معنایی کردن حقیقت نباشد حداقلترین بهتر همیشه درتکلیف می باشند که طی شود یا اگر کتبی برایش هست به خصوص الزام درتکلیف اگر امتداد تا آخر امتداد فکر کرده باشد تا آخر کف نگرش نزدیک که هم همه ی آن تصدیق حضور دراین کتاب است با خواندن مسلط دانایی یا یافته و محصولش را هم ثابت هم سیاریش بشوند.
دانسته هم شود باید بدانید که درتکلیف بتوانید با ملاک جزء ملاک نداشته باشید اما درمسائل دیگر که دربعدی است باید بتوانید درحالی که توجه عملی به خودتان است به همراهش به فکر دیگران باشید درحالی دنبال عقل معاش خودتان هم درعمل هستید همراهش دنبال عقل مردمی درفکرتان باشید و درحالی که عملتان مربوط به خودتان است قلبتان به مردم و دیگران باشد و . . . میباشد که چنین باشید توسعه میابید.
تفاوت حضرت محمد با حضرت عیسی همان تفاوت حضرت مهدی با امام حسین می باشد یعنی حکمت معنویت مشترک به علاوه حکمت جسمی سالم در حضرت محمد و حضرت مهدی می باشدو همین ماندن بر ملاک و هم نیز پیش نبردن آن همانا تخلف کلی نیست اما تخلف جزئی همانا می باشد پس همین است که درملاک نباید ماند و هم باید پیش رفت هرچند درعین با عمل حساب ملاک اندازه ای ازملاک بشود که بسیار هم بشود باید که ازحقیقت به واقع بینی می باشد.
#حدیث_مهدوی
#نرم_افزار_جامع_مهدویت
کلام امام زمان
ولولا ما عندنا من محبّة صلاحکم ورحمتکم والإشفاق علیکم لکنّا عن مخاطبتکم فی شغل
ای شیعه ما
و اگر محبت به شما نداشتیم و صلاح شما را نمیدیدیم، و بخاطر ترحم و شفقت بر شما نبود، گفتگوی با شما را ترک میگفتیم.
منابع:الغیبة (للطوسی)/ کتاب الغیبة للحجة / النص / 286 / 4 - فصل بعض معجزات الإمام المهدی ع و ما ظهر من جهته ع من التوقیعات علی یدی سفرائهالإحتجاج علی أهل اللجاج (للطبرسی) / ج 2 / 467 / احتجاج الحجة القائم المنتظر المهدی صاحب الزمان صلوات الله علیه و علی آبائه الطاهرین ..... ص : 461الإحتجاج علی أهل اللجاج (للطبرسی) / ترجمه و شرح غفاری / ج 4 / 286 / جواب امام مهدی ع از نامه شیعیان بحضرتش در امر خلف امام حسن عسکری ع ..... ص : 284بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 53 / 179 / باب 31 ما خرج من توقیعاته ع ..... ص : 150ابلیس همان عشق بدون پشتوانه ی ملاک است و آگاهان دراهل عین هرکیشی موجود است اما درملاک هرعشقی هست اما با یک دین و آیین می باشد من فقط برای تبلیغ دین مبین اسلام ناب محمدی آدم انسان نبودی هیچ اشکالی نیست دجال همان انسانیت بدون پشتوانه ی ملاک است و قانون برای اهل عین محدود ساز است برای اهل معنا والا می باشد و فکر پنهان از فکر نیازی به مدارا کردن از نداشتن نیست چون طرف می تواند دنبال حقیقت جویی باشد و از معنی کردن کلمه ی حقیقت تا اکتفا (مرز کف ملاک) ادامه دهد که دروسعت تکلیف قابل یافتن برایش می باشد همانا همین که هم بدست نیاورد محکوم می باشد.
تازه استعاره و تمثیل زده نمی شود واقعا صداقت قلبی بدون پشتوانه ملاک ابلیس می باشد و خصلت ابلیس ها دارند تنها کسانی به این باور دارند که فقط بین خود خود و خود دیگران حساب باز نکرده و بین خود ملاک هم حسابی دارند که همانا دانسته شود درعین به خصوص فهم و آگاهی و درون فهمی عینی نمی تواند من دیگری باشم من خودم هستم اما درملاک دیگری که متعلق به ملاک مانند او بتوانم باشم به خصوص نائب امام عصر را بتوان خودش شده شود اما جالب است همانا شعار خودت باش رنگین قبل از ظهور محسوب نمی شود اما کسی که از پشتوانه ی ملاک از روی ثابت بحث می کند شعار رنگین ده محسوب می شود درواقع شیعه آن نیست که پیرو حضرت علی باشد شیعه آن است که پشتوانه ی ملاک داشته باشد یعنی اینکه نه تنها پیرو حضرت علی باشد بلکه روند اثبات آن معنی کردن حقیقت باشد به طوری که او را وادار به مقبولیت علامه و رهبری بکند که دانسته با پشتوانه ملاک باش هرچه که می خواهی باش همانا دانسته بشود که دشمن روی ثابت کسی است که پشتوانه ی ملاک نداشته باشد همان دشمن صریح خداوند است عشق کثیف ترین خلقت است ک
۸۰.۴k
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.