پست شماره 3
پست شماره 3
سرکردگان و مبانی فکری و اعتقادی پژاک
سرکرده گروهک فردی بنام عبدالرحمن حاج احمدی است که سابقا” عضو گروهک دمکرات بود اما از سوی آمریکا مأموریت یافت تا به تأسیس گروهی بنام پژاک در قالب پ.ک.ک مبادرت ورزیده و به ایجاد شرارت علیه جمهوری اسلامی بپردازد . وی اکنون در کشور آلمان سکونت دارد
ترکیب نیرویی و هویت اشرار پژاک
از آنجائیکه این گروه در واقع شاخه ایرانی پ.ک.ک است ، لذا بخش اعظم مسئولان و اشرار فعال در گروه را نیز اعضای پ.ک.ک تشکیل میدهند
مبانی فکری و اعتقادی پژاک
ایدئولوژی پژاک همان ایدئولوژی حاکم بر پ.ک.ک می باشد ؛ چرا که همانطوریکه پیشتر گفته شد ، اساسا این دو حزب جدا از هم نیستند بلکه پژاک همان شاخه ایرانی پ.ک.ک است . ایدئولوژی و مبانی فکری و اعتقادی پ.ک.ک متأثر از مارکسیسم و کمونیسم می باشد . از آنجائیکه این افکار از سوی سرکرده این گروهک ـ عبدالله اوجالان ـ مطرح و وارد گروهک شده است لذا این افکار و اندیشه ها ، آپوئیسم ( آپو لقب عبدالله اوجالان ) نامیده می شود
الف ) مبانی فکری پژاک
نفی نظام خانواده مبتنی بر شوهر و زن
اعتقاد به اشتراک جنسی در جامعه ( بی بند و باری جنسی
نفی سنت ها و آدابی که اخلاق جنسی را تایید می کند
نفی قیود خانواده از زن و جامعه مبتنی بر زن سالاری
نفی اخلاق و نسبی شمردن آن در رفتار های خانوادگی
پژاک معتقد است اخلاق زائیده توهم و تصورات ناشی از دین گرایی و تقید به خانواده می باشد که لازم است به طور کامل از صحنه اجتماعی حذف گردد
ب) پژاک و صهیونیسم
پژاک معتقد است قرابت و نزدیکی خاصی بین برگزیدگان فرزندان بنی اسرائیل و کرد وجود دارد
پژاک معتقد است بین فرزندان یهود و کرد قابلیت های مشترک وجود دارد.
پژاک با همانند سازی ایدئولوژی صهیونیسم نقشی مانند یهود برای کرد قائل می باشد
تفکر پژاک نشانه های روشنی از تاثیر پذیری از تئوریسین های یهود دارد
تفکر پژاک محصول فلسفه فکری مبتنی بر بینش صهیونیسم می باشد
تفکر پژاک مبتنی بر جایگزینی نژاد کرد به جای یهود می باشد
پژاک معتقد است آنچه تا کنون ماموریت صهیونیسم بوده باید به کرد واگذار گردد
پژاک معتقد است باید پیوند مشترک بین حکومت شمال عراق و اسرائیل ایجاد شود
در تفکر آپوئیسم نوعی قرابت و همسانی بین تفکر صهیونیسم و کرد گرایی مبتنی بر برگذیده بودن این دو نسل و آینده ساز بودن آن و رسالت تاریخی اینها و قرابت سرنوشت مشترک آنها می باشد
ج) پژاک و دین: براساس تفکر حاکم بر پژاک
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص مظهر عقب ماندگی خاور میانه می باشد
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص عامل نظام طبقاتی می باشد
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص افیون جامعه می باشد
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص عامل ایست تمدنی می باشد
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص عامل دیکتاتوری و توجیه کننده وضعیت موجود می باشد
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص عامل بردگی زن می باشد
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص تخیل اقتدار متمرکز و توجیه گر ظلم و اجحاف اجتماعی می باشد
در یک دید کلی دین به طور عام و اسلام به صورت خاص را عامل عقب ماندگی و عدم تحول در مشرق زمین و به ویژه در ایرا ن و خاورمیانه می دانند و اعتقاد دارند به منظور رسیدن به هدف مطلوب باید تمام مظاهر دین و حاکمیت های مبتنی بر دین از عرصه فردی و اجتماعی حذف گردد
سرکردگان و مبانی فکری و اعتقادی پژاک
سرکرده گروهک فردی بنام عبدالرحمن حاج احمدی است که سابقا” عضو گروهک دمکرات بود اما از سوی آمریکا مأموریت یافت تا به تأسیس گروهی بنام پژاک در قالب پ.ک.ک مبادرت ورزیده و به ایجاد شرارت علیه جمهوری اسلامی بپردازد . وی اکنون در کشور آلمان سکونت دارد
ترکیب نیرویی و هویت اشرار پژاک
از آنجائیکه این گروه در واقع شاخه ایرانی پ.ک.ک است ، لذا بخش اعظم مسئولان و اشرار فعال در گروه را نیز اعضای پ.ک.ک تشکیل میدهند
مبانی فکری و اعتقادی پژاک
ایدئولوژی پژاک همان ایدئولوژی حاکم بر پ.ک.ک می باشد ؛ چرا که همانطوریکه پیشتر گفته شد ، اساسا این دو حزب جدا از هم نیستند بلکه پژاک همان شاخه ایرانی پ.ک.ک است . ایدئولوژی و مبانی فکری و اعتقادی پ.ک.ک متأثر از مارکسیسم و کمونیسم می باشد . از آنجائیکه این افکار از سوی سرکرده این گروهک ـ عبدالله اوجالان ـ مطرح و وارد گروهک شده است لذا این افکار و اندیشه ها ، آپوئیسم ( آپو لقب عبدالله اوجالان ) نامیده می شود
الف ) مبانی فکری پژاک
نفی نظام خانواده مبتنی بر شوهر و زن
اعتقاد به اشتراک جنسی در جامعه ( بی بند و باری جنسی
نفی سنت ها و آدابی که اخلاق جنسی را تایید می کند
نفی قیود خانواده از زن و جامعه مبتنی بر زن سالاری
نفی اخلاق و نسبی شمردن آن در رفتار های خانوادگی
پژاک معتقد است اخلاق زائیده توهم و تصورات ناشی از دین گرایی و تقید به خانواده می باشد که لازم است به طور کامل از صحنه اجتماعی حذف گردد
ب) پژاک و صهیونیسم
پژاک معتقد است قرابت و نزدیکی خاصی بین برگزیدگان فرزندان بنی اسرائیل و کرد وجود دارد
پژاک معتقد است بین فرزندان یهود و کرد قابلیت های مشترک وجود دارد.
پژاک با همانند سازی ایدئولوژی صهیونیسم نقشی مانند یهود برای کرد قائل می باشد
تفکر پژاک نشانه های روشنی از تاثیر پذیری از تئوریسین های یهود دارد
تفکر پژاک محصول فلسفه فکری مبتنی بر بینش صهیونیسم می باشد
تفکر پژاک مبتنی بر جایگزینی نژاد کرد به جای یهود می باشد
پژاک معتقد است آنچه تا کنون ماموریت صهیونیسم بوده باید به کرد واگذار گردد
پژاک معتقد است باید پیوند مشترک بین حکومت شمال عراق و اسرائیل ایجاد شود
در تفکر آپوئیسم نوعی قرابت و همسانی بین تفکر صهیونیسم و کرد گرایی مبتنی بر برگذیده بودن این دو نسل و آینده ساز بودن آن و رسالت تاریخی اینها و قرابت سرنوشت مشترک آنها می باشد
ج) پژاک و دین: براساس تفکر حاکم بر پژاک
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص مظهر عقب ماندگی خاور میانه می باشد
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص عامل نظام طبقاتی می باشد
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص افیون جامعه می باشد
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص عامل ایست تمدنی می باشد
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص عامل دیکتاتوری و توجیه کننده وضعیت موجود می باشد
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص عامل بردگی زن می باشد
دین به طور عام و اسلام به صورت خاص تخیل اقتدار متمرکز و توجیه گر ظلم و اجحاف اجتماعی می باشد
در یک دید کلی دین به طور عام و اسلام به صورت خاص را عامل عقب ماندگی و عدم تحول در مشرق زمین و به ویژه در ایرا ن و خاورمیانه می دانند و اعتقاد دارند به منظور رسیدن به هدف مطلوب باید تمام مظاهر دین و حاکمیت های مبتنی بر دین از عرصه فردی و اجتماعی حذف گردد
۴.۸k
۰۵ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۲)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.