{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#ویسگون ماییدی گارو-_-نمیخوام نصبش کنم خو

#ویسگون ماییدی گارو-_-نمیخوام نصبش کنم خو
چنگده بد شده-_-
دیدگاه ها (۱۱)

-_-

کسی که این عکسو گرفته با دختره خصومت شخصی داشتهD:

مُعلم دبیــرســـتانت همســــادت باشه-_-

چنگده خـــــــــر شانس-_-چنگده زشـــــــتوچنگده......

وای چقدر ویسگون عوض شده بعد ۶سال نصبش کردم 🥲🥲 ورژن قدیمشو بی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط