خدایا!
خدایا!
میخواهم آنگونه زنده ام نگاه داری
که دلی را از زنده بودنم نشکنم
و آنگونه بمیرانی که کسی
از نبودنم به وجد نیاید.
میخواهم آنگونه زنده ام نگاه داری
که دلی را از زنده بودنم نشکنم
و آنگونه بمیرانی که کسی
از نبودنم به وجد نیاید.
- ۶۱۱
- ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط