{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+ ﺟـﺎلبهـ

+ ﺟـﺎلبهـ
- ﭼـے؟!️
+ﺍﮔـﺮ ﻫﻤـﻴـﻨـ ﺍﻟـﺎﻥ بمیـﺮَﻣـ
ﺭِﻓـیقـﺎمـ ﺗــﺎ ﮐـﺎﺭﺷــﻮﻧـ بـهـمـ ﻧـیـُفتهـ
ﺍﺻــﻼً نمیـﻔَﻬــﻤَﻨـ ﻣُـــﺮﺩَﻣ:)
دیدگاه ها (۱)

:)

ما میگـــــــیم حالِمون خــــــوبِہوَلـــــــےشِنــــــوندِه...

الکی میگفتن که واسشون مهمم:)هه....ツ✌

خخخخخ من و دوجتم^.^♥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط