{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میتونستم برگردم به گذشته، نه برای اینکه چیزیو تغییر ب

کاش میتونستم برگردم به گذشته، نه برای اینکه چیزیو تغییر بدم، نه برای اینکه یه سری چیزارو، یه سری حسای قدیمیو دوباره احساس کنم.
دیدگاه ها (۱)

سبک موسیقی مورد علاقتون!؟

نوشیدنی مورد علاقت!؟

بیشتر تو شادم کمتر اینجا میام هرکی خواست بیاد اونجافرند پی!

دریا نیستی ، ولی منو غرقِ خودت کردی !

دیگه.از میگذرد.خبری نیست:هر.غمی که می.آید میماند...!

بعضی روزها ...آرزو میکنم ، کاش می تونستم به عقب برگردم ...نه...

چه زود گذشت!...گاهی ها وقت برگشت به گذشته برای اینکه چیزی رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط