{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"چشمانت" ارتش هیتلر بود و "دل" من لهستان بی دفاع!

"چشمانت" ارتش هیتلر بود و "دل" من لهستان بی دفاع!
دیدگاه ها (۷)

جیییییییغ:)

حواستو جم کن گریه ی دختری رو در نیاری...

:)

...

‌♨️ سخنگوی ارتش: در دفاع از ایران لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیمامیر ...

🔴 لهستان: اسرائیل باید عذرخواهی کند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط