{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر خوب است

چقدر خوب است
آدم يكى را داشته باشد
كه هر روز بگويد
ديوانه
من #تُ را ديوانه ، ديوانه ، ديوانه وار
دوست دارم...😍


#امیر_وجود
🍒🍃
دیدگاه ها (۱)

دیوانه وار دوست دارم N

میدونی چقدر دوست دارم؟

چقدر به حیوونی که دوست دارم شباهت دارم 😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط