{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

ببخشید که تولدت رو دیر گفتم به خاطر درس و مشق یادم نبود

ببخشید که تولدت رو دیر گفتم به خاطر درس و مشق یادم نبود
حالا تولدت مبارک
دیدگاه ها (۲)

هری پاتر رو داریم

من بای باید برم درس بخونم

این خود منم

گرعلی با زنگ گوشی ها رو داریم

تولدت مبارک هویج🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻نمیدونستم تولدشه دیر گفتم✨🧑🏻‍🦲تپیوژت...

در تاریخه ۱۳۵۶/۲/۲۲ بانویی به نام مریم متولد شد.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط