تا به حالا شده در حسرت باران باشی؟...
تا به حالا شده در حسرت باران باشی؟...
حالتی بدتر از این نیست بیابان باشی ..
حالتی بدتر از این نیست بیابان باشی ..
- ۷۱۹
- ۰۳ فروردین ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط