{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو ک نباشی نه نفس من بند میاد، نه دنیا تاریک میشه، خنده‌ه

تو ک نباشی نه نفس من بند میاد، نه دنیا تاریک میشه، خنده‌های منم قطع نمیشه. اما خب نبود تو درست مثل بهار بدون بارونه، مثل خیابون ولیعصر بدون درختاش، هندونه بدون گل وسطش، جاده شمال بدون قمیشی، مثل ادبیات بدون شعره. میدونی وقتی نیستی همه چی هست، خوشی‌ها پر نمیکشه ولی اون آخیش آخر خوشحالی‌ها نیست، انگار ک پای همه چی هست اما لنگ! خلاصه ک از نبودن تو نمیمیرم، یعنی راستشو بخای این روزا هیشکی از نبود یکی دیگه نمیمیره، اما یه نبودن‌هایی با خودش کیف دنیا رو برمیداره و باخودش میبره،.. :)
دیدگاه ها (۰)

همچین پسری دارین تو زندگیتون؟ 🙈😍❤️‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌ ‌‌

‌«‌تو» خـودٺ ڪل جهـانـی♥️ همـہ دنیـا بـہ ڪنـار...

#hastm_hanooz

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط