{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چی؟؟؟؟؟

چی؟؟؟؟؟

کامنت بذارین!
لطفا
دیدگاه ها (۱۰)

!!!!!

هرکی لایک میکنه یه جمله زیبا و آرامش بخش هم بنویسه ممنون.

خدادلم گرفته میدونم که میدونی چرا....

چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی به تلنگری می شکند به لحنی می سو...

کامنت بذارین

کامنت بذارین

ترسناک بود کامنت بذارین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط