{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما برای با تو بودن

ما برای با تو بودن
عمر خود را باختیم
بد نبود ای دوست
گاهی هم تو دل می باختی
من به خاک افتادم
اما این جوانمردی نبود
می توانستی نتازی بر من،
امـا تاختی
ای که گفتی عشق را
از یاد بردن سخت نیست
" عشق " را شاید،
ولی هرگز " مَـرا " نشناختی
دیدگاه ها (۴)

دنیا بدون تو هیچ و هیچ ...

#عاشقانه_های_من#شعر #شعر_های_زیبا#زیبا #خاص #عاشقانه #احساسی...

هفتمین گناه

از تو چه پنهان عاشقت بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط