{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بــرای هــر قـطار پــرشــتــابــــ

بــرای هــر قـطار پــرشــتــابــــ
ایــسـتـگــاه
بــرای هــر نـسـیــم دوره گــرد
تـکـیــه گــاه
بـــرای مــــن ... تـــــو لازمــے !
دیدگاه ها (۱)

میگویند غروب جاییست که آسمان برای زمین میمیرد...... پس.... غ...

⇦♥عِـــــــشق یَعـــــنی♥⇨ ↓↑وَقــتیـــــــ سرما خورده اینقـ...

ووویییی قوبون اون لباش

این پسره جینگوله 3 و نیم ماهه نفسیه واسه خودش.مگه نه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط