{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدَما خِیلی عَجیبَن ،هَمو دوس دارَن اَما بازَم قَلبِ هَمو

آدَما خِیلی عَجیبَن ،هَمو دوس دارَن اَما بازَم قَلبِ هَمو میشکونَن
دیدگاه ها (۱)

ما ها مُتادِ گوشی نیستیم ،مُتادِ آدَمای توشیم

فَراموش شُدِ

با دُنیا میجَنگَم اَما تَسلیم تُ اَم

وَلی مَن حَتا میتونَم ۲۴ ساعَت بِت فِک کُنَم وَلی وَقتی دیدَ...

کلا مث اینکه دهنی همو دوس دارن 🫣🫠

کلیپ استوری رایگان

رابطه برادری یامان و آلاز😅🥰ولی خیلی همو دوست دارن🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط