{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدرسخت بدون همدم باشی

چقدرسخت بدون همدم باشی
دیدگاه ها (۱)

دوست دارم یک بارپشت بنشیم

باروکن هرگزتورانه خواهم دید

چشم هایم به درخشک شده نیامدی ای بی وفا فکرنکردی چگونه باروکن...

تقدیم شما

دوباره پنچشنبه شد🥀🥀دلم غمگینه ......چقدرسخت روزهای پنچشنبه ....

همدم غم🥀💔

#همدم #موندنی#لول بالا #

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط