{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعاگفته بودم

واقعاگفته بودم
دیدگاه ها (۰)

هعیی روزگار

هعیی روزگار

نکنیداین کارو ادم باشید

یه فرقی هست که خیلیا نمیفهمنش

من کم و زیاد هرچی که بودم واقعی بودم...

هایییی💞 اگه من میوه بودم بنظرتون چی بودم؟ #me

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط