{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم درستش کردم چطوره؟؟؟؟؟

خودم درستش کردم چطوره؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۲۴)

#تیرساخت خودم

اگه اینا دارن زندگی میکننپس ما داریم چیکار میکنیم؟

خودم درستش کردم چطوره؟

چه خوشگله!

خودم درستش کردم

خودم درستش کردم بهش نمره بدید🤏🏻هیچوقت یه لایک بهم نمیرسه

هیچوقت کسی بهم نگفت با هم درستش میکنیم،همیشه خودم تنهایی درس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط