بچه:مامان این داداشمه؟
بچه:مامان این داداشمه؟
مامان:اره عزیزم داداشته
بچه:دوسش داری؟
مامان:اره دوسش دارم عزیزم
بچه:پس چرا خوردیش؟
;)
مامان:اره عزیزم داداشته
بچه:دوسش داری؟
مامان:اره دوسش دارم عزیزم
بچه:پس چرا خوردیش؟
;)
- ۱.۲k
- ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط