{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس بدی دارم

حس بدی دارم
و تنها کاری که میتونم بکنم اینه که حسش کنم

#عکس_نوشته
#exo
دیدگاه ها (۲)

Everything is wellTill you are here With a big smileBesides ...

اکسو رنک #2 تاپ 7 گروه های پسر کیپاپ با بیشترین برد در موزیک...

لباس امروز چانی از همین برند balenciaga بود ❤ ️😘 #chanyeol

امروز دارم می رم تا حسش کنم ولی خب شنبه امتحان دارم🤓💔

این حس رو فقط من میتونم درک کنم🥲

اون حس هیجانش بهترین حسیه ک میتونم تجربه کنم🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط