{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوسم داره دوسم نداره دوسم داره دوسم نداره

دوسم داره دوسم نداره دوسم داره دوسم نداره
😂 😂
دیدگاه ها (۱)

#نوستالژی

بلند و یک صدا همه بگیدآمین

😂 😂

کسی دوسم نداره واس خودم!

چرا شدم عاشق کسی که دوسم نداره چرا....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط