{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایب خوب

وایب خوب
دیدگاه ها (۰)

هیچ‌وقت بابت عشق‌هایی که نثار دیگران کرده‌اید، افسوس نخورید....

وقتی.. ای دل، به گیسوی پریشون می‌رسی خودتو نگهدار ...

تراپی ؟نه ممنونهمین که این دختره رو دارم حالم خوبه :)

به دریا رفتنم را ناخدایی چون تو می‌باید

وایب خوب....

وایب خوب🤍🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط