ﻭﻋﺪﻩ ﺧــــﺪﺍﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ
ﻭﻋﺪﻩ ﺧــــﺪﺍﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ
ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺭﺍﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ...
ﺗﺎﻓﺘﺢ ﻛﻨﻲ ﺩﻧﻴﺎﺭﺍ
ﻭﻣﻤﻜﻦ ﻛﻨﻲ،ﻧﺎﻣﻤﻜﻦ ﻫﺎﺭﺍ
ﻭﺑﺪﺳﺖ ﺑﻴﺎﻭﺭﻱ
ﺩﺳﺖ ﻧﻴﺎﻓﺘﻨﻴﻬﺎﺭﺍ..
ﭘﺲ دلت رابه ﺧــدﺍﺑﺴﭙﺎﺭ..
ســـــــــلام روزتون بخیر وپرازبرکت وشادی..
شرمنده دوستان من یه مسافرت دوروزه برام پیش اومده که زیاد دسترسی به نت ندارم و نت خیلی ضعیفه
و امکان گذاشتن پست لوگوی اسامی نیستم ان شاءالله وقتی برگشتم جوابگوی محبتای بی دریغتون هستم
خــــــــــــــــیلـــــــــــی دوستون دارم
@@@@@@@@@@@@@
ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺭﺍﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ...
ﺗﺎﻓﺘﺢ ﻛﻨﻲ ﺩﻧﻴﺎﺭﺍ
ﻭﻣﻤﻜﻦ ﻛﻨﻲ،ﻧﺎﻣﻤﻜﻦ ﻫﺎﺭﺍ
ﻭﺑﺪﺳﺖ ﺑﻴﺎﻭﺭﻱ
ﺩﺳﺖ ﻧﻴﺎﻓﺘﻨﻴﻬﺎﺭﺍ..
ﭘﺲ دلت رابه ﺧــدﺍﺑﺴﭙﺎﺭ..
ســـــــــلام روزتون بخیر وپرازبرکت وشادی..
شرمنده دوستان من یه مسافرت دوروزه برام پیش اومده که زیاد دسترسی به نت ندارم و نت خیلی ضعیفه
و امکان گذاشتن پست لوگوی اسامی نیستم ان شاءالله وقتی برگشتم جوابگوی محبتای بی دریغتون هستم
خــــــــــــــــیلـــــــــــی دوستون دارم
@@@@@@@@@@@@@
- ۳۲۱
- ۲۴ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط