میلاد آقا امام زمان رو اول به گل باغ زندگیم تبریک میگم,بع
میلاد آقا امام زمان رو اول به گل باغ زندگیم تبریک میگم,بعد به همه مردم خوبم..واز همه میخوام که از ته قلب مهربونشون برای گل سر سبد زندگیم دعا کنند,دعا کنند تا نمی به چشماش نیاد.و قلبش همیشه بطپه,,و به آرزوهاش برسه..
- ۵۱۹
- ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط