{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شب ها گذشت و

شب ها گذشت و
روی تو شد ماه و ماه تر
چشم تو دلبخواه و
لبت دلبخواه تر...
دیدگاه ها (۱)

تو مرا جان و جهانی...چه کنم جان و جهان را... 💖

عشقام..... ❤️

بزار همه بدانند تو برایم نفسی مهربان...

نیست مرا جز تو دوا!!ای تو دوای دل من.. 💗

چشم سبزاااااا>>>>>>>#رنگ#سکوت#آرامش#مود#آهنگ#کلیپ_مود#موسیقی...

۵ ماه گذشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط