به رسم ادب و ارادت هرروز صبح سلام میدهیم به ارباب بی کفن
به رسم ادب و ارادت هرروز صبح سلام میدهیم به ارباب بی کفن
السلام علیک یا اباعبدالله
و علی الارواح التی حلت بفنائک
علیکم منی جمیعا سلام الله أبدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
**السَّلامُ عَلی الحُسٓین و
عٓلی عٓلی اِبن الحُسَین و
عَلی اولادِ الحُسَین وَ
علَی اصحابِ الحُسَین
یااباعبدالله؛
دائم دلم از این و از آن سیر میشود
دارد زمان رفتن من دیر میشود
یک کربلا ببر که حسرت به دل شدم
دارد گدای مادرتان پیر میشود
اللهم ارزقنا کربلا
السلام علیک یا اباعبدالله
و علی الارواح التی حلت بفنائک
علیکم منی جمیعا سلام الله أبدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
**السَّلامُ عَلی الحُسٓین و
عٓلی عٓلی اِبن الحُسَین و
عَلی اولادِ الحُسَین وَ
علَی اصحابِ الحُسَین
یااباعبدالله؛
دائم دلم از این و از آن سیر میشود
دارد زمان رفتن من دیر میشود
یک کربلا ببر که حسرت به دل شدم
دارد گدای مادرتان پیر میشود
اللهم ارزقنا کربلا
- ۲.۲k
- ۲۰ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط