{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اومدم توی این دنیا که زندگی کنم، نیومدم که نمره بگیرم

من اومدم توی این دنیا که زندگی کنم، نیومدم که نمره بگیرم !
دیدگاه ها (۴)

تروخدااااااااااااااااااااااااا برام دعا کنید نمره خوب بگیرم ...

اومدم کمک کنم شناسنامتو جور کنم دیدم سختهمن چجوری امضای کله ...

توی کامنت این پست مخمو بزنید نمره بدم بهتون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط