آدم هارو ستون زندگیتون نکنین!
آدم هارو ستون زندگیتون نکنین!
یه روزی کم میارن میشکنن،
زندگیتون رو برپایه تنهایی و توانایی های خودتون بنا کنین
اینجوری آدمای دور و برتون اگه بودن که میشن ستون اضافی، قوی تر میشین و وقتی نیستن
به چشم نمیان...آدما زود قهر میکنن، زود میرن. طوری زندگی کن که اگر رفتن اصلا ضربه نخوری. قوی باش!
سعید_توحید
یه روزی کم میارن میشکنن،
زندگیتون رو برپایه تنهایی و توانایی های خودتون بنا کنین
اینجوری آدمای دور و برتون اگه بودن که میشن ستون اضافی، قوی تر میشین و وقتی نیستن
به چشم نمیان...آدما زود قهر میکنن، زود میرن. طوری زندگی کن که اگر رفتن اصلا ضربه نخوری. قوی باش!
سعید_توحید
- ۴.۹k
- ۱۴ تیر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط