{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوسش میدااارم...♥

دوسش میدااارم...♥
دیدگاه ها (۱۱)

کیا بیدااارن؟؟ /:

با اونایی که دستشون به دهنشون نمیرسه درست حرف بزن ممکنه دستش...

✘یــــآد بگیـــر✘ وقتــــی پـــــشت کســــی؛ حـــــرف میــ...

البته شامل من نمیشه چون من دهه شصتی ام.خخخ

دوسش دارم

دوسش داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط