{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هه!!!!

هه!!!!
حالا که نیستم متنفرم از خودم
دیدگاه ها (۱)

فک کن خونه تنها باشی آهنگ غمگین گوش بدی و نفهمی کی اشکات سرا...

زندگیم زندگی داره گرفتی هه!!!!!!!!!!!!!!!!!

تو فقط مال منی خواهشا بفهم اینو

خییییلییییی دلم پره ازت خییییلییییی

از خودم متنفرم از همه چیز متنفرم تمام بزارید

از خودم متنفرم برای:

منم از خودم متنفرم...:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط