{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون زیر خوش میگذره ترسوهای ترکیه نشین؟؟😂

اون زیر خوش میگذره ترسوهای ترکیه نشین؟؟😂
دیدگاه ها (۶)

عنم تو مختون😂 👊

بسوزه پدر ترس😂 👊

تو روز بد مهاجما و هافبکا و بازیکنای کناری بازم مستحق یه برد...

بخند که کمه از این موقعیتا کیسه کشفقط کاش پارس جنوبی نذاشته ...

اون زیر خوش میگذره؟😂

ادیت خودم

خیلی خوش میگذره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط