{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از ارتفاع میترسی؟؟؟؟؟؟؟؟

از ارتفاع میترسی؟؟؟؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۹)

هییییییی

عصابۺ څۊڒڋه بڑۏ بڔۄ let's go

من دیگه پانیسای سابق نیستم.

جای زخم دنیاااااا

سوال پست:از تنهایی میترسی؟جواب خودم:نه

وقتی دیگ از خودتم میترسی🙂😎

وقتی میترسی عاشقش شی و بعد ولت کنه....!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط