{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگفت متوجه شدم تاحالا کسی مواظب نبوده که من ناراحت نشم.

میگفت متوجه شدم تاحالا کسی مواظب نبوده که من ناراحت نشم. انگار فقط من باید مواظب باشم که بقیه ناراحت نشن.
دیدگاه ها (۱)

‏یکی از بدترین اخلاقام اینه که وقتی یکی ناراحتم میکنه بهش نم...

‏اون حرفایی که میریزیم توی دلمون پیرمون کرد((:‌

ما آدما شبیه هم عمر نمیکنیم...یکی زندگی میکنه، یکی تحمل..

‏به این قابلیت رسیدم که میتونم ساعت ها بشینم گوشه اتاق و هیچ...

نت برای من اومد..😶باید خوشحال باشم یا ناراحت؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط