{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی پرچمت بالاااااست!✋

تنهایی پرچمت بالاااااست!✋
دیدگاه ها (۲)

خخخخخخ!والااا

هه!

کی ؟؟؟؟؟(o_-)✌

عاشق که میشی هم حسود میشی هم خودخواه هم دیوونه هم تنها

می‌برد دل گنبد تو ،بیشتر با پرچمت هر تکانش می‌تکاند غم ز دل‌...

🇮🇷هیچ وقت اجازه نمیدیم پرچمت بیادپایین تاآخرایستاده ایم✌🇮🇷#ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط