به به دستاوردن قالیباف اونم چی
به به دستاوردن قالیباف اونم چی
🔻عزت ملی در برابر سویای آمریکایی/ آیا فاجعه «خونهای آلوده» با «غذای آمریکایی» تکرار میشود؟
🔹در حالی که جریان رسانهای حامی تفاهمنامه اسلامآباد تلاش میکند آن را یک دستاورد تاریخی معرفی کند، اظهارات «جیدی ونس»، پرده از ابعاد فاجعهبار و تحقیرآمیز این سند برمیدارد.
🔹سخنان ونس نشان میدهد آنچه به نام «آزادسازی داراییها» به ملت ایران وعده داده شده، در عمل یک سازوکار استعماری و نسخه بهروزشده همان طرح «نفت در برابر غذا» است که این بار قرار است عزت ملی را به گروگان بگیرد.
🔹ونس با بیشرمی تمام، مکانیزم طراحیشده را اینگونه تشریح میکند: «اگر هر کدام از داراییهای مسدودشدهٔ ایران آزاد شود، ما روی آن حق تأیید و نظارت داریم، قطریها هم حق تأیید دارند... سپس آن پول عملاً صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد.» او با وقاحت میگوید با این پول قرار است جیب کشاورزان آمریکایی پر شود.
🔹مشخص نیست این توافق چه نسبتی با پیروزیهای خیرهکننده ایران اسلامی در میدان نبرد دارد؟ آیا خون شهیدان میدان، باید پای میز مذاکره با وعده «سویای آمریکایی» معامله شود؟ آقایان مذاکرهکننده با چه منطقی پذیرفتهاند که حق حاکمیت ملی بر داراییهای خود را به «حق وتو» و «نظارت» آمریکا و واسطهها واگذار کنند؟
🔹این مدل تحقیرآمیز، حافظه تاریخی ملت ایران را به یاد یک خیانت تلخ دیگر میاندازد: پرونده خونهای آلوده. در دهه شصت، اعتماد به شرکتهای فرانسوی باعث شد فاکتورهای انعقادی آلوده به ویروس HIV وارد کشور شده و جان هزاران بیمار هموفیلی را به خطر بیاندازد.
🔹این سابقهی سیاه غرب در حوزه سلامت، به قدری روشن است که رهبر شهید انقلاب، حضرت آیتالله خامنهای، در دی ماه ۹۹، با یک فرمان قاطع، ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی را به کشور ممنوع اعلام کردند. ایشان با اشاره به بیاعتمادی مطلق به دشمن، فرمودند: «آمریکاییها اگر توانسته بودند واکسن تولید کنند این افتضاح کرونایی در کشورشان بهوجود نمیآمد… اساساً به آنها اعتمادی نیست و گاهی این واکسنها را برای آزمایش بر روی ملتها است.» ایشان همچنین با یادآوری خیانت پیشین، افزودند: «با سابقهای که فرانسویها در قضیه خونهای آلوده دارند، به آنها هم خوشبین نیستم.»
🔹خوشبینی مسئولان به غرب در آن زمان سلامت مردم را نشانه گرفت و امروز، سادهاندیشی در برابر آمریکا، امنیت غذایی و عزت ملی را هدف گرفته است. آیا قرار است فاجعه «خونهای آلوده فرانسوی» این بار در قالب «غذای آمریکایی» تکرار شود؟
🔹اینکه دشمن پس از شکست در میدان جنگ، به دنبال تحمیل چنین شرایط ذلتباری پشت میز مذاکره است، عجیب نیست. عجیب آن است که عدهای در داخل، این سند وابستگی و تحقیر را به عنوان «پیروزی» و «فرصت» جا میزنند.
.
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
🔻عزت ملی در برابر سویای آمریکایی/ آیا فاجعه «خونهای آلوده» با «غذای آمریکایی» تکرار میشود؟
🔹در حالی که جریان رسانهای حامی تفاهمنامه اسلامآباد تلاش میکند آن را یک دستاورد تاریخی معرفی کند، اظهارات «جیدی ونس»، پرده از ابعاد فاجعهبار و تحقیرآمیز این سند برمیدارد.
🔹سخنان ونس نشان میدهد آنچه به نام «آزادسازی داراییها» به ملت ایران وعده داده شده، در عمل یک سازوکار استعماری و نسخه بهروزشده همان طرح «نفت در برابر غذا» است که این بار قرار است عزت ملی را به گروگان بگیرد.
🔹ونس با بیشرمی تمام، مکانیزم طراحیشده را اینگونه تشریح میکند: «اگر هر کدام از داراییهای مسدودشدهٔ ایران آزاد شود، ما روی آن حق تأیید و نظارت داریم، قطریها هم حق تأیید دارند... سپس آن پول عملاً صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد.» او با وقاحت میگوید با این پول قرار است جیب کشاورزان آمریکایی پر شود.
🔹مشخص نیست این توافق چه نسبتی با پیروزیهای خیرهکننده ایران اسلامی در میدان نبرد دارد؟ آیا خون شهیدان میدان، باید پای میز مذاکره با وعده «سویای آمریکایی» معامله شود؟ آقایان مذاکرهکننده با چه منطقی پذیرفتهاند که حق حاکمیت ملی بر داراییهای خود را به «حق وتو» و «نظارت» آمریکا و واسطهها واگذار کنند؟
🔹این مدل تحقیرآمیز، حافظه تاریخی ملت ایران را به یاد یک خیانت تلخ دیگر میاندازد: پرونده خونهای آلوده. در دهه شصت، اعتماد به شرکتهای فرانسوی باعث شد فاکتورهای انعقادی آلوده به ویروس HIV وارد کشور شده و جان هزاران بیمار هموفیلی را به خطر بیاندازد.
🔹این سابقهی سیاه غرب در حوزه سلامت، به قدری روشن است که رهبر شهید انقلاب، حضرت آیتالله خامنهای، در دی ماه ۹۹، با یک فرمان قاطع، ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی را به کشور ممنوع اعلام کردند. ایشان با اشاره به بیاعتمادی مطلق به دشمن، فرمودند: «آمریکاییها اگر توانسته بودند واکسن تولید کنند این افتضاح کرونایی در کشورشان بهوجود نمیآمد… اساساً به آنها اعتمادی نیست و گاهی این واکسنها را برای آزمایش بر روی ملتها است.» ایشان همچنین با یادآوری خیانت پیشین، افزودند: «با سابقهای که فرانسویها در قضیه خونهای آلوده دارند، به آنها هم خوشبین نیستم.»
🔹خوشبینی مسئولان به غرب در آن زمان سلامت مردم را نشانه گرفت و امروز، سادهاندیشی در برابر آمریکا، امنیت غذایی و عزت ملی را هدف گرفته است. آیا قرار است فاجعه «خونهای آلوده فرانسوی» این بار در قالب «غذای آمریکایی» تکرار شود؟
🔹اینکه دشمن پس از شکست در میدان جنگ، به دنبال تحمیل چنین شرایط ذلتباری پشت میز مذاکره است، عجیب نیست. عجیب آن است که عدهای در داخل، این سند وابستگی و تحقیر را به عنوان «پیروزی» و «فرصت» جا میزنند.
.
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
- ۲۷۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط