وایسین از راه برسم
وایسین از راه برسم
علااااااجتون میکنم خخخههه
ناااامرداااااع
اینقد پست غمگین ناک بزارم تا حالتون جا بیاد خههه
ای نارفیقااااااع
ای سوراغ نگیرهاااااااع
خخهخه
علااااااجتون میکنم خخخههه
ناااامرداااااع
اینقد پست غمگین ناک بزارم تا حالتون جا بیاد خههه
ای نارفیقااااااع
ای سوراغ نگیرهاااااااع
خخهخه
- ۱۰.۹k
- ۲۰ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط