{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه چیز منی رو بایدمثلِ سجاد_افشاریان توصیف کرد: "تو شمال

همه چیز منی رو بایدمثلِ سجاد_افشاریان توصیف کرد: "تو شمال و جنوب و شرق و غرب منی"
دیدگاه ها (۵)

اگه میتونی فقط یه چیز تو دنیا باشی مهربون باش

زندگی کن ، برای کیفِ خودت نه برای تایید دیگران..

😒😒

نمیدونم چه حکمتیه ، تواتاقم بیشتر از روسرم مو هست !

از شمال تا جنوب از شرق تا غرب همه باهم یک صداجاویدان ایران ع...

قاعده ۱۰ از چهل قاعده شمس تبریزی

ریشه های دوستی از شرق تا به غرب می بینمت در شمال و در جنوب ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط