{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من میمیرم واسه این بشر 🥲❤️‍🩹

من میمیرم واسه این بشر 🥲❤️‍🩹
دیدگاه ها (۱)

نمیخوام گریه کنم :)

فیلم اسلحه ی نعنا از بی تی اس به زودی 🥲

😂

من برا این دوتا بشر میمیرم #بی_تی_اس #تهکوک اصکی برا این فیل...

میمیرم واسه این ادیتتت🥺😭

من واسه این بشر رگ میزنم>>>>

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط