سعی کنیم لااقل در زندگی خودمان
سعی کنیم لااقل در زندگی خودمان
شعائر خالص و قطعی اسلامی را پر رنگ کنیم.
توجه کنیم 1_ #روایات_نوروز نقل بعضی علماست نه حدیث.
2_دو روایت #معلی_بن_خنیس بذاته با هم متناقض هستند.
3_ #وثاقت معلی بن خنیس ، محل اشکال ِعلمای رجال است.
4_اشخاص مخدوش دیگر هم در سند این دو روایت هستند.
5_بررسیهای تطبیقی #تاریخی معارض ادعاهای معلی است.
6_ضمنا #روایات_صحیح_متعارض بامضامین مزبور موجودست.
7_روایات #اعیاد_مسلمین و شیـعه همه منحصر به #اربعه است.
8_امام و رهبـری، نوروز را عید وجشن #ملی میدانند نه اسلامی.
9_کفار وغاصبین و لائیک ها ، #مشکلی با نوروز نداشته و ندارند.
10_نوروز بارها تغییرکرده و #نوروزفعلی چند قرن پیش وضع شده
11_اظهار می کنند #صله_رحم 52 عید #جمعه داریم آیا بس نیست؟؟
12_سالانه بیش از یکبار میشود #خرج_اساسی کرد؟چرا #غدیر نباشد؟
13_می گویند #رجاءً خوب چرا در عید شرعی قطعی جمعه ها نباشد؟؟
14_آیا #شادی در اسلام حرام ست؟ 52 عیدجمعه این گوی واین میدان!
15_انتظار اجرای همگانی نداریم ، اما خود ما #مذهبی_ها رعایت کنیم.
شعائر خالص و قطعی اسلامی را پر رنگ کنیم.
توجه کنیم 1_ #روایات_نوروز نقل بعضی علماست نه حدیث.
2_دو روایت #معلی_بن_خنیس بذاته با هم متناقض هستند.
3_ #وثاقت معلی بن خنیس ، محل اشکال ِعلمای رجال است.
4_اشخاص مخدوش دیگر هم در سند این دو روایت هستند.
5_بررسیهای تطبیقی #تاریخی معارض ادعاهای معلی است.
6_ضمنا #روایات_صحیح_متعارض بامضامین مزبور موجودست.
7_روایات #اعیاد_مسلمین و شیـعه همه منحصر به #اربعه است.
8_امام و رهبـری، نوروز را عید وجشن #ملی میدانند نه اسلامی.
9_کفار وغاصبین و لائیک ها ، #مشکلی با نوروز نداشته و ندارند.
10_نوروز بارها تغییرکرده و #نوروزفعلی چند قرن پیش وضع شده
11_اظهار می کنند #صله_رحم 52 عید #جمعه داریم آیا بس نیست؟؟
12_سالانه بیش از یکبار میشود #خرج_اساسی کرد؟چرا #غدیر نباشد؟
13_می گویند #رجاءً خوب چرا در عید شرعی قطعی جمعه ها نباشد؟؟
14_آیا #شادی در اسلام حرام ست؟ 52 عیدجمعه این گوی واین میدان!
15_انتظار اجرای همگانی نداریم ، اما خود ما #مذهبی_ها رعایت کنیم.
۹۸۶
۰۱ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.