{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عیبی نداره‍ که‍ |تنهام|

عیبی نداره‍ که‍ |تنهام|
ممنون از دوستایِ بامرآمم
مرسی که‍ نیستین
#neda
دیدگاه ها (۴۴)

حالا ســـیْگآرْ میکـشہدخترے ڪِہ نمیذاشتـــ سیْگآر بکشــــے:)

یهویی

+بهم گفت میشه نری؟!-گفتم پس یا من یا اون+گفت هیچکدومروش نمیش...

اگــہ زندگـــیت شـــده غـــصہ➣همـــش بخــندو بگــو ➣کـــسُ ن...

عیبی نداره...:)

اونم کشیدم عیبی نداره:)))))

عیبی نداره تجربه شد:؛!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط