{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لیتنی استطیع ان ...احتفظ بک لی وحدی ....لا احد یراک غیری.

لیتنی استطیع ان ...احتفظ بک لی وحدی ....لا احد یراک غیری.!!!اغذر انانیتی فا انا اعشق ما املک ....وانت جزءمنی
دیدگاه ها (۳)

ببخشید دوستان که فارسی هستید حوصله ندارم ترجمه اش کنم ولی خو...

ای عشم براتون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط