{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی اوقات بهتر است همه چیز را آن طور که هست رها کرد، اند

گاهی اوقات بهتر است همه چیز را آن طور که هست رها کرد، اندوه را آزاد گذاشت تا دوره اش را بگذراند
دیدگاه ها (۲)

یاحسین🖤🏴#نذری

🍃🍂

🤍

گاهی اوقاتنیاز داریریلکس کنیواز زندگیلذت ببری.☁️✨

گاهی اوقات نباید به کسی اعتماد کرد

گاهی اوقات ارزش لحظه ها راتازمانی که به خاطره تبدیل نشونددرک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط