{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو فقط مهربون باش😭😭 تو فقط نگران باش😭😭

تو فقط مهربون باش😭😭 تو فقط نگران باش😭😭
دیدگاه ها (۰)

ولم کردی؟بد کردی خودتو بدبخت کردی🎀

مهربون باش🚫😈

پس نه نگران باش نه ناراحت شو🤛🤜جایگاه تو بالاتره🔥

مهربون باش کارماش بهت برمیگرده ارهههه خیلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط