{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من کینه ای نیستم،

من کینه ای نیستم،
فقط بدی ها میره تو حافظه بلند مدتم√
دیدگاه ها (۱)

فقط ظاهرت فرق کردهذاتت ک همونه√

ما بی حوصله های عصبی روچ ب رابطه لوس و عاشقونه!😐

درسته تو ستاره ای،ولی لیاقت من کل آسمونه√

عز وختی عز کسی توقع ندارم زندگی زیباتر شدع😝

خلاصه کینه ای نیستم😊😂

خیلی کینه ایم ولی برای تو نه هرچقدر هم که کینه ای باشم ولی ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط