{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آه ....................دیگه خسته شدم

آه ....................دیگه خسته شدم
دیدگاه ها (۲)

آه

شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد فریبنده زاد و فریبا بمیرد ش...

گـآهے بـآیـב بـے رحمــ بـوב... نـﮧ بـآ בوسـتـــ... نــﮧ بـ...

ندیمه عمارت من

خسته شدم دیگه..😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط