{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید دیگه نتونم بیام 🥀

شاید دیگه نتونم بیام 🥀
داخل ویس ولی اینو می خواستم بگم‌که باعث افتخار بزرگی بود که تونستم با آرمیای جدید آشنا شم ممنونم
دیدگاه ها (۰)

می خوام برم مدرسه با اینکه تفرکمم هنوز حل نکردم 😔

😔🤍

🥀

🖤🥀

شاید دیگه زیاد داخل ویسگون نباشم، خواستم بگم ممنون بابت تموم...

هر موقعه این تصویر رو تو کاور پستام دیدی بترس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط