{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم آن شکسته سازی

منم آن شکسته سازی
که توام نمی نوازی

چه فغان کنم ز دستی
که گسسته تار ما را ......
دیدگاه ها (۵)

#حس-خوب

☆☆☆

از مصیبت‌ها منال ای دلٖ که در زیر سپهر هــر مصیبت بهر دانا ا...

☆☆☆

منم هیچوقت ولت نمی کنم 🤣

جونگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط